Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Ποιός θα πληρώσει τη ζημιά;



Πριν λίγο κατατέθηκε αίτηση στο Δήμο.
Θα απαντήσουν στα σίγουρα. 



Ζητώ αντίγραφο της σύμβασης ανάθεσης εδαφοτεχνικής μελέτης για την επισκευή καθιζήσεων στον δρόμο Παλατιτσίων Συκιάς.
Ιστορικό
Περνώντας από τον δρόμο που συνδέει τα Παλατίτσια με την Συκιά και γύρω στα 1800 μέτρα από την διασταύρωση με τον επαρχιακό είδα ότι έχουν αστοχήσει οι επισκευές στο επίχωμα που έγιναν μερικούς μήνες πριν (είχα ξαναπεράσει)  .
Επειδή το ταμείο του Δήμου μ’ ενδιαφέρει ως πολίτη της πόλης της Βέροιας, επειδή ως μηχανικός οφείλω να γνωρίζω τα τεκταινόμενα σ’ ότι αφορά στο επάγγελμά μου κι επειδή τέλος αποτελεί νόμιμο δικαίωμά μου, ζητώ να μάθω το όνομα του μελετητή καθώς και να έχω αντίγραφο της σύμβασης ανάθεσης της μελέτης επισκευής του αστοχήσαντος επιχώματος.
Καταθέτω και ένθετη φωτογραφία της περιοχής προκειμένου να κάνω σαφέστερο το αίτημά μου.
Ο αιτών
Νίκος Β. Χατζηευστρατίου
Πιστεύω ότι θα έχουν μελέτη από υπέυθυνο μελετητικό γραφείο.
Το καλό που τους θέλω δηλαδή...
 



2 σχόλια:

  1. σιγα μη δεν απαντησουν..... ολοι ξερουν οτι οσο δικομανησ οσο και τάχα μου ενδιαφερομενος χαφιες του εισαγγελεα και κουρκοσ να ησανε θα ξεφουσκονες, για να τσιμήσεις καμια αναθεσουλα, σαμποσ το κιόσκι στο αισχος της πλατειας ρολογιου δικο σου δεν ειναι? Μικρη πόλη ειμαστεσ γνωρισομαστε ντεμεκ το παιζεις και βλογερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος ανορθόγραφε μαλάκα. Και μ΄απάντησαν και το κιόσκι δεν το κατασκεύασαν σύμφωνα με την δική μου μελέτη. Αυτοσχεδίασαν και γι΄αυτό έχει το χάλι του.
      Γράψε κι άλλες ανώνυμες μαλακίες. Θα τις δημοσιεύσω όλες.

      Διαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!