Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Το contex της χθεσινής έντονης συζήτησης στην ΟΕ.

Επειδή μερικά πράγματα ξεκομμένα από τα συμφραζόμενα ακούγονται διαφορετικά παραθέτω και την αίτηση που είχα κ΄'ανει στην Οικονομική επιτροπή του Δήμου Βεροίας για να προκληθεί η χτεσινή συγκέντρωση.


Ήταν 25 Σεπτεμβρίου 2014.






Με την παρούσα μου ζητώ να μάθω, αφού σας εκθέσω τα αληθή γεγονότα, τις προθέσεις της Επιτροπής σας σε σχέση με την έγκριση κονδυλίου με το οποίο θα εχρηματοδοτείτο η Δικαστική δαπάνη (Παράβολα και αμοιβές δικηγόρων) αγωγής που άσκησαν παράγοντες της προηγούμενης δημοτικής αρχής εναντίον μου.
Συγκεκριμένα, την 26 06 14  η Οικονομική επιτροπή του Δήμου με την 323/2014 (ΑΔΑ 67Λ5Ω9Ο-Ξ7Λ) απόφασή έκρινε πως πρέπει να προβεί σε Διορισμό δικηγόρου για τον χειρισμό υποθέσεως. Η Υπόθεση ήταν η άσκηση δίωξης εναντίον μου και του διαχειριστού της ιστοσελίδας verianet.gr (Μακεδονικό Δίκτυο) προκειμένου να διεκδικηθεί ποσόν 200.000 € από εμένα και 150.000 € από τον διαχειριστή. Η αιτιολογία ήταν δυσφήμιση δια του τύπου.
Στη συνέχεια προσέβαλα την απόφαση της Επιτροπής στην Αποκεντρωμένη διοίκηση με την από 07 07 14 προσφυγή μου, η οποία έγινε δεκτή από τον Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης με την 7539/22-08-14, (ΑΔΑ Ω9ΤΓΟΡ1Υ-61Κ).
Η ερώτησή μου είναι αν προτίθεστε να ξανασυζητήσετε ο αίτημα των συγκεκριμένων Αυτοδιοικητικών παραγόντων. Σε οποιαδήποτε δημόσια επανεξέταση ζητώ να με προσκαλέσετε, καθότι εκτός από άκομψο το να κουβεντιάζουν δημόσια πρόσωπα το πώς θα κατάσχουν την περιουσία ενός συμπολίτη που απλά διατύπωσε μια γενική και απρόσωπη άποψη είναι, απ’ ότι φάνηκε, και παράνομο. 

Φυσικά κανείς δεν έγραψε τα βασικά επιχειρήματα που παρότι κάποιος προτίμησε να φύγει ακούστηκαν απ' όσους ήθελαν να τα ακούσουν. Ερωτήσεις δεν κατέθεσε κανείς. Ούτε της συμπολίτευσης ούτε της Αντιπολίτευση. Προφανώς τα ήξεραν όλα. Για να αποφύγουν μάλιστα την συζήτηση μου ξεκαθάρισαν ότι "εμείς δεν θα γίνουμε δικαστήριο εδώ". Για το πως θα τελειώσει το έργο και κυρίως, το πως θα κατανεμηθούν ευθύνες ούτε λόγος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!