Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ότι δεν ήθελε να ακούσει: Τοποθέτηση Γιάννη Ακριβόπουλου



“Αγαπητοί και σεβαστοί Δημοτικοί Σύμβουλοι..

Αν και το Open Gov είναι κάτι που μπήκε στη ζωή μας, δυστυχώς εδώ  παρακωλύεται συστηματικά μέσω διαφόρων τρόπων και τακτικών.
Σαφέστατα υπήρξε και υπάρχει δήλωση της κ. Δημάρχου πως το γραφείο της είναι ανοικτό στους πολίτες αλλά φαίνεται πως όταν υπάρχει δημόσια επαφή έχουμε πρόβλημα.
Ως φαίνεται η “μοδάτη”  δημόσια διαβούλευση έχει πάει περίπατο.


Και πως να μην υπάρχει πρόβλημα όταν η συντριπτική πλειοψηφία των δημοτών κρίνει ήδη αποτυχημένη την προσπάθεια Αστικής Ανάπλασης της πόλης.
Καθόλου χρηστική και για πολλούς ούτε καν όμορφη όντας γεμάτη “εκλεπτυσμένο” σκυρόδεμα.
Υπήρχαν ένα σωρό έργα που θα μπορούσαν να γίνουν.
Έργα ανταποδοτικά προς τον δημότη.
Αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.
Και αν ποτέ ζητηθεί συνδρομή πολλοί δημότες είναι έτοιμοι να βοηθήσουν ή έχουν ήδη βοηθήσει με δημοσιεύσεις τους.

Επί του πρακτέου:
Η ερευνήτρια του έργου με υπερηφάνεια δήλωνε στην περυσινή επίσημη παρουσίαση του έργου στη Στέγη ότι θέλει να διώξει τα αυτοκίνητα από την πόλη!
Που θα τα πάει όμως δεν μας είπε.
Θα τα εξαφανίσει?
Θα διώξει και τα αυτοκίνητα των επισκεπτών της πόλης?
Ο ισχνός τουρισμός της πόλης ολοένα και χειροτερεύει και με την έλλειψη ικανών χώρων στάθμευσης θα καταβαραθρωθεί.

Η στάθμευση είναι ήδη δύσκολη υπόθεση με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι πέριξ της επέμβασης δρόμοι ενώ η παράνομη και η αντικοινωνική στάθμευση έχει ενταθεί καθώς δεν υπάρχουν πλέον νόμιμες θέσεις.
“Καθαρισμός” των αυτοκινήτων κρύβοντάς τα κάτω από το χαλί?
Δηλαδή προνομιούχοι δημότες με ελεύθερα πεζοδρόμια και η πλέμπα των στενών και παραδρόμων όπου δεν μπορεί κανένας διαβάτης να αποφύγει το οδόστρωμα λόγω κατάληψης και ανεπάρκειας των πεζοδρομίων?
Ισορροπία μηδενική?
Ολόκληρες περιοχές χωρίς καν δρόμους και πεζοδρόμια?
Από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα?

Σε μια πόλη που δεν διαθέτει επαρκείς δρόμους ποια λογική τους στενεύει κι άλλο?
Γιατί δεν επιλέχθηκε μια ανακαίνιση πεζοδρομίων  χωρίς να πειραχτεί το πλάτος των δρόμων?
Γιατί τέτοια εμμονή με το αυτοκίνητο όταν δεν βοηθά η ανάπλαση  στη χρήση κάποιου υποκατάστατου?
Που θέλω να καταλήξω?
Μα στο ποδήλατο.
Που εντελώς αναχρονιστικά αποκλείει η έρευνα αυτή που θέλει να ονομάζεται σύγχρονη μελέτη.
Πολλοί φίλοι μου είπαν:
Μα που είδες ποδήλατα στη Βέροια?
Τους απάντησα:
Πριν μερικά χρόνια βλέπατε οδηγούς να σταματάνε στις διαβάσεις?

Ετσι λοιπόν ζητάω, ζητάμε άμεση λύση των παραπάνω.
Σήμερα όχι αύριο.
Τώρα.
Λύσεις υπάρχουν.
Και αυτό φάνηκε καθαρά με την περίφραξη του Αγ. Αντωνίου.
Που ενώ  βάσει του εκπονηθέντος σχεδίου έπρεπε να κατεδαφιστεί, αυτό δεν έγινε...”



Το παραπάνω ήταν το κείμενο που ήθελα να επικοινωνήσω στη συνεδρίαση της 11/2/ του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης στα πλαίσια του αιτήματος πολιτών περί της Αστικής Ανάπλασης.
Η κ. Δήμαρχος όμως φίμωσε τις φωνές όλων, εκλεγμένων και μη, δρώντας επιεικώς απαράδεκτα.
Το κείμενο είναι απολύτως γνήσιο καθώς φρόντισα να το δώσω μετά την αποχώρησή μου από το Δ.Σ σε γνωστό συνδημότη μου που ευρίσκετο εκεί.

Πρώτα απ' όλα θέλω να τονίσω αυτό που πιστεύω:
Πως κανείς μα κανείς δημοτικός άρχοντας δεν θέλει το κακό της πόλης.
Αυτό όμως δεν αρκεί.
Χρειάζονται και άλλα πολλά πράγματα όπου έχουμε μια υπέρ του πλέον εμφανή έλλειψη αυτών.
Είναι γνωστά τοις πάσι τα μισοπαρατημένα έργα,  ο τουριστικός και εκπαιδευτικός μαρασμός της πόλης,  η ανεπάρκεια αναπτυξιακών πρωτοβουλιών και έργων σε μια πόλη που ασφυκτιά οικονομικά.
Δεν θα επεκταθώ παραπάνω.

Η κυρία Δήμαρχος στο Δ.Σ της 11/2/ με κατηγόρησε ευθέως ως υποκινητή προσπάθειας  παραπληροφόρησης των πολιτών αλλά και για υποβόσκηση  πολιτικών συμφερόντων, βλέψεων, υστεροβουλιών.
Αλλά και  ιδιοτέλειας ως επιχειρηματίας που είμαι.
Μου έστειλε και επιστολή... πριν λίγο καιρό όπου μέσες άκρες μου πρόσαψε τον παραπάνω χαρακτηρισμό.
Ήταν χαρά και τιμή μου που αντάλλαξα απόψεις με ομολογουμένως άξιους και ευθυτενείς συνδημότες μου, γεμάτους προβληματισμούς, δύναμη σκέψης, γνώσεις, κοινή αλλά και τετράγωνη λογική...
Έτσι είδα δια ζώσης το υψηλό επίπεδο του ανθρωπίνου δυναμικού αυτής της πόλης.
Σε αντίθεση η κυρία Δήμαρχος περνώντας τους συνδημότες της προφανώς για “Μάο-Μάο”  αμόλησε πρωτοπαλλήκαρά της που έφτασαν στο σημείο να τάζουν ως και “ιδιωτικές” θέσεις στάθμευσης σε διαφόρους υπογράφοντες... και μη ώστε να κάμψει τις αντιθέσεις τους ως προς το έργο της Αστικής Ανάπλασης. 
Προφανώς ξέχασε και τα πάρκινγκ και τις κυλιόμενες σκάλες και τους ανελκυστήρες που εξάγγελε στην περυσινή παρουσίαση του έργου στη Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Μάλιστα είχε υπογραμμίσει πως αυτά θα γίνουν και θα τελειώσουν πριν ξεκινήσουν οι αστικές επεμβάσεις.

Πάμε παρακάτω:
Ουδέποτε είχα επαφή, ούτε τώρα ούτε στο παρελθόν, με κομματικές και παραταξιακές ηγεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης λόγω πολιτικών βλέψεων.
Απόδειξη τούτου η επανειλημμένη ηλεκτρονική αλληλογραφία μου με τον μέχρι πρότινος    Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Βέροιας, όπου του εξέθεσα καίριες ιδέες και προτάσεις για την ευημερία και ανάπτυξη της πόλης.
Και όπως γνωρίζεται ο πρώην  Πρόεδρος της  Δημ .Κοινότητας ανήκει στην παράταξη της Δημάρχου!
Δηλαδή καταπέφτουν  αυτομάτως οι ισχυρισμοί της  περί πολιτικής εκμετάλλευσης από μέρους μου καθώς προσπάθησα να βοηθήσω όχι αυτήν βέβαια, αλλά την πόλη μου με την ηλεκτρονική επαφή που είχα.

Είμαι  από αυτούς που πιστεύουν πως η ανηθικότητα μπορεί κερδίζει μάχες αλλά η ηθική τον πόλεμο.
Το συλλογικό καλό θα φέρει και τη δική μου άνθηση αντίθετα με τους κατ' ευφημισμόν πολιτικούς παλαιάς κοπής που “αγωνίζονταν” για την ακριβώς αντίθετη σειρά... όλα αυτά τα χρόνια.

Είμαι στη διάθεση όλων για περαιτέρω διευκρινήσεις που ενδεχομένως να προκύψουν πλην της κ. Δημάρχου, καθώς είναι πλέον εμφανές από τα παραπάνω, πως τα συλλογιστικά μας επίπεδα ούτε παραλληλίζονται αλλά ούτε και τέμνονται.
Άρα δεν υπάρχει σημείο επαφής.-


Ακριβόπουλος Δαμ. Ιωάννης.

Πτυχιούχος Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας  ΑΤΕΙ Καβάλας.
Πρώην τεχνικός Η/Υ.
Επιχειρηματίας της πόλης.
 

2 σχόλια:

  1. Ένα μεγάλο μπράβο σας Κύριε Ακριβόπουλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τους ποδηλατοδρομους ειχε ισχυριστει οτι θα μειωναν ακομη περισσοτερο τις θεσεις σταθμευσης. Εξαλου, η μελετη δεν μπορει να αλλαξει λογω ΕΣΠΑ (ντεμεκ)... ;-)
    Γενικα, μετα το χθεσινο, την βλεπω να τρεχει πανικοβλητη.
    Η αναπλαση προχωρα πλεον σε πυκνο οικιστικο ιστο, οι διαμαρτυριες θα γινουν εντονοτερες και οι φθηνες δικαιολογιες και στερεοτυπες απαντησεις δεν θα πειθουν πλεον.
    Τοτε ομωσ θα αρχιζει να μοιραζει αποκλειστικες θεσεις σταθμευσης στους πιστους υπηκοους, λιγο πριν τις δημοτικες εκλογες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!