Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

"Παρελκυστικά"


Πάλι η μπάλα στην κερκίδα. Άντε να πάμε στις καθυστερήσεις. Ας γίνω σαφής. Μου απάντησαν πως για την αδειοδότηση του χώρου μεταφόρτωσης απορριμμάτων της Βέροιας υπεύθυνος είναι ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων και πως διαβίβασαν το αίτημά μου να μάθω αν έχει ο άδεια ο σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων στον ΕΣΔΑ Ημαθίας.

Από εκεί και μετά το αστείο πήρε διαστάσεις φάρσας. Κοινοποίησαν το αίτημα και προς τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας-Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής ο οποίος είναι και ο πρόεδρος του ΕΣΔΑ. Σε ερώτησή μου πως γίνεται εγώ να έχω  κάνει αίτηση στον Δήμο συνολικά και ένα κομμάτι του Δήμου(εν προκειμένω η Δ/νση Περιβάλλοντος και Πολιτικής προστασίας) να μου απαντά ότι ενημέρωσε δύο άλλα κομμάτια του (Αντιδημαρχία Πολεοδομίας και Καθαριότητος) πήρα την απάντηση πως σ’ αυτούς είχε χρεωθεί το έγγραφο.
Μένω με την απορία: Η συμπεριφορά ανήκει στην δικαιοσύνη (άρνηση εκτέλεσης καθήκοντος νε σκόπιμες καθυστερήσεις) της διοικητικής επιστήμης  (κακή επικοινωνία μεταξύ τμημάτων ενός ενιαίου Οργανισμού) ή της ψυχολογίας.
Ανεξάρτητα όμως με την απορία που μου δημιουργήθηκε,(θα το διαλευκάνει ο Δικηγόρος μου) έχω ένα άλλο εύλογο ερώτημα το οποίο καταθέτω, αυτήν την στιγμή, εδώ: Είναι δυνατόν να σου καταγγέλλεται ότι στο περιφραγμένο  οικόπεδό σου πιθανόν να ασκείται παράνομα μια δραστηριότητα και εσύ να μεταβιβάζεις την καταγγελία στον καταγγελλόμενο;
Ρε παιδιά,… Ρε παιδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε στα Ελληνικά,Ιταλικά,Αγγλικά αντε και Γερμανικά. Όχι greeklish ρε παιδιά!